مدیرعامل صندوق پژوهش فناوری یزد: لزوم استفاده معادن از محصولات فناورانه / آمادگی صندوق پژوهش برای صدور ضمانت نامه‌های شرکت‌های معدنی

مدیرعامل صندوق پژوهش فناوری استان یزد با تأکید بر لزوم استفاده معادن از محصولات فناورانه از آمادگی صندوق پژوهش برای صدور ضمانت نامه‌های شرکت‌های معدنی خبر داد.

 

محمدرضا حسینی بغدادآبادی در گفت و گو با خبرنگار خانه معدن گفت: صندوق پژوهش فناوری یزد از سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و یکی از بزرگترین صندوق‌های خارج از پایتخت در حوزه اکوسیستم محسوب می شود.

وی افزود: یکی از فعالیت های صندوق در حوزه فناوری و نوآوری، ارائه تسهیلات، سرمایه پذیری و صدور ضمانتنامه است که ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور و حتی شرکتهای خدمات رسان حوزه معدنی می باشد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌هایی با سنگ آهن بافق در خصوص صدور ضمانت نامه‌های شرکت‌های معدنی تصریح کرد: این آمادگی را داریم تا اگر صنعت و معدن استان یزد ضرورتی بر حوزه صدور ضمانتنامه داشته باشند همکاری کنیم.

مدیرعامل صندوق پژوهش فناوری یزد بر لزوم حمایت از شرکت‌های کوچک و استارتاپ مدعی در حوزه های معدنی و صنعتی تأکید کرد و گفت: در این شرکتها سرمایه گذاری می کنیم ولی در بخش هایی غیر از فناوری و نوآوری از لحاظ حقوقی و بازاریابی و نیروی انسانی نیز نیازمند حمایت هستند.

حسینی، ورود فناوری به بخش معدن را یک الزام دانست و ادامه داد: علاوه بر بحث آموزش با مرکز نوآوری معدن در داخل پارک علم و فناوری و خانه معدن استان، ارتباط خوبی گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم به این بخش کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع در حال حاضر در حوزه های سرمایه‌گذاری بویژه در حوزه فناوری و نوآوری و صدور ضمانت برای شرکت‌های معدنی و آموزش بصورت ویژه برنامه داریم.

وی در ادامه گفت: استارتاپ هایی برای صنایع بزرگتر نیاز داریم که بتوانند در حوزه های معدن هم نفوذ پیدا کرده و تخصص و دانش این حوزه را ارتقا دهند و در این خصوص یک شرکتی هست که در آن سرمایه گذاری کردیم که دستگاه‌های مختلفی هم از آن خرید داشته اند.

مدیرعامل صندوق پژوهش فناوری یزد در پایان گفت: جوانان فعالی در حوزه فناوری و محصولات فناورانه داریم که هم مهندسی معکوس کردند هم خودشان عرضه کننده این محصولات هستند که باید آنها را به سمت حوزه‌های معدنی هدایت کرد.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش