رئیس خانه معدن یزد در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد؛ تحقق پیش بینی رشد 13 درصدی بخش معدن در برنامه هفتم توسعه کشور نیازمند پشتیبانی دستگاه قضایی است


به گزارش روابط عمومی خانه معدن استان یزد، صبح یکشنبه دهم تیرماه 1403، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی در دیدار با رییس خانه معدن استان یزد ضمن تقدیر از اینکه خانه معدن استان یزد، به مصالح و منافع مشترک مردم و جامعه معدن و صنایع معدنی توامان می پردازد، اظهار داشت: توجه خانه معدن به عنوان یک تشکل اقتصادی تخصصی به منافع ملی و استانی با اتکا به چارچوب های قانونی و نیز در نظر گرفتن منافع مردم و معدنکاران به صورت توامان از نقاط قوت این مجموعه است که حای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه با تاکید بر اهتمام خانه معدن به برنامه ریزی و فعالیت در جهت توسعه فرهنگ و افزایش بهره وری در فعالیت های معدنی، افزود: حاشیه سود در بخش معدن و صنایع معدنی همواره به نحوی بوده که به بهره‌وری آنچنان که باید پرداخته نشده است و بدیهی است که در چنین شرایطی می بایست با دغدغه مندی نسبت به حفظ این سرمایه ملی که در امتداد آن منافع مردم نیز دیده می شود، دقت ویژه ای گمارد.

حمیدرضا شرافت نیز ضمن قدردانی از عملکرد منطقی، عادلانه و تخصصی نمایندگان قوه قضاییه در بخش معدن و صنایع معدنی استان یزد، بیان داشت: فعالیت ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یک نمونه برجسته از حمایت دستگاه قضایی از بخش تولید بوده است.

رئیس خانه معدن استان یزد اجرای رشد 13 درصدی بخش معدن در برنامه هفتم توسعه کشور را منوط به حمایت و پشتیبانی دادگستری از معادن استان عنوان کرد و در ادامه خواستار ورود جدی دستگاه قضایی و‌نظارتی استان به مسئله نحوه هزینه کرد درامدهای عمومی استان از محل حقوق دولتی معادن استان مطابق با مر قوانین و مقررات بخش معدن و احکام برنامه های توسعه شد.

امیرحسین حیدرزاده عضو هیئت مدیره و‌خزانه دار خانه معدن نیز بر لزوم بهره مندی دستگاه های ذیربط و‌خصوصا دادگستری از ظرفیت خانه معدن به عنوان مشاوری امین در راستای حل مسائل بخش معدن و صنایع معدنی استان تاکید کرد و خواستار افزایش ارتباطات و تعاملات سازمان ها و دستگاه قضایی استان با این تشکل شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش