مدیرعامل الکترود اعتماد یزد: بزرگترین مشکل ما تأمین مواد اولیه مورد نیاز است

مدیرعامل الکترود اعتماد یزد گفت : بزرگترین مشکل ما در توسعه و گسترش تولید، تامین مواد اولیه بخصوص از خارج از کشور است.

 

احسان اسحاقیه فیروزآبادی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ، تامین ارز برای تهیه مواد اولیه ، کار تولید و حفظ جایگاه فعلی کارخانجات را سخت کرده است، درباره فعالیت های شرکت الکترود اعتماد اظهار داشت: الکترودها که در ادوات معدنی ( بیل های معدنی کاربرد دارند) که سایت محصولات فلزی و آهنی پایین بیاید و تمرکز ما هم بر این بخش است.

وی در خصوص دامنه فعالیتهای شرکت گفت: در حال حاضر با چادرملو ، شرکت شهداب، فولاد مبارکه و مادیا معدن ایساتیس در شاخه های مختلف بخصوص محصولات ضد سایش فعالیت داریم.

مدیرعامل الکترود اعتماد یزد افزود: این شرکت در زمینه صادرات در آسیای میانه، ارمنستان، ترکمنستان، پاکستان فعالیت دارد و بدنبال گسترش فعالیت ها و صادرات در سایر کشورهاست.

این جوان کارآفرین که دو شرکت ورشکسته را سر و سامان داده است ، رمز موفقیت خود را استفاده از ظرفیت مهندسان داخلی شرکت ، پایین آوردن هزینه های شرکت و بالا بردن بهره وری عنوان کرد و گفت: این راهکارها به ما کمک کرد تا مجموعه ها را از وضعیت نابسامان نجات دهیم.

اسحاقیه با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مشکل ما تامین مواد اولیه بخصوص از خارج از کشور و مشکل تامین ارز است ، تصریح کرد: از مسئولین تقاضا داریم برای ورود مواد اولیه و رشد تولید و تقویت و افزایش اشتغال کمک کند. وی یکی دیگر از مشکلات موجود بخش تولید را کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیت بخش های بزرگی همچون خانه معدن و همچنین از طریق سهام داران شرکت و تسهیلات بانکی این مشکلات را حل کنیم. مدیرعامل شرکت الکترود اعتماد یزد در پایان از همه افرادی که در مجموعه همکاری می‌کنند و سهام داران که کمک کردند و حمایت هایشان باعث موفقیت مجموعه شده است ، تقدیر کرد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش