حفظ محیط زیست توام با اشتغال و توسعه پایدار در فعالیت های بخش معدن و صنایع معدنی


در نخستین نشست هم اندیشی کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست خانه معدن استان یزد تاکید شد؛
حفظ محیط زیست توام با اشتغال و توسعه پایدار در فعالیت های بخش معدن و صنایع معدنی

عصر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه، نخستین نشست هم اندیشی کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست خانه معدن استان یزد با حضور علی گل آقایی معاون معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، امیرحسین حیدرزاده رئیس کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست و نمایندگانی از ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست، سازمان نظام مهندسی معدن و انجمن شن و ماسه استان یزد برگزار شد.

امیرحسین حیدرزاده در این نشست با تاکید بر دغدغه هیئت مدیره خانه معدن استان یزد نسبت به حفظ محیط زیست توام با اشتغال و توسعه پایدار در معدنداری و معدنکاری، اظهار داشت: بی شک حفظ محیط زیست شرط اخلاقی، شرعی، قانونی و انسانی فعالیت های اقتصادی است. خانه معدن استان با همکاری این کمیسیون بر آن است تا غایت تلاش خود را در این نشست های هم اندیشی به کاربرده تا با احصای روش های نوین و بهره مندی از تجارب واحدها بیش از پیش شاهد حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و ارائه راهکارهای این مصونیت که با اشتغال و توسعه پایدار نیز همراه باشد، در فعالیت های بخش معدن و صنایع معدنی باشیم.

رئیس کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست خانه معدن استان یزد در ادامه تصریح کرد: افزایش تعاملات با دستگاه های ذی ربط در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، احیا و بازسازی عرصه های معدنی برمبنای علم و تجربه، اطلاع رسانی واقعیات و چالش های این حوزه توام با افزایش مشارکت مردم و تنویر افکار عمومی نسبت به سیاه نمایی‌های صورت گرفته علیه فعالیت های معدنکاری و ارائه راهکارهای فنی و تخصصی به دستگاه های مربوطه در چالش های محیط زیستی و منابع طبیعی واحدهای بخش معدن و صنایع معدنی، بخشی از اهداف و رویکردهای این کمیسیون تخصصی خواهد بود.

شایان ذکر است مدعوین ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود از تشکیل و فعالیت کمیسیون نامبرده ذیل خانه معدن استان یزد، استقبال کردند و اظهار امیدواری نمودند تا با ورود تخصصی این کمیسیون بیش از پیش شاهد حل و فصل چالش های اساسی این حوزه و برقراری ارتباط مضاعف علمی، فنی و اجرایی فی مابین بخش دولتی و خصوصی بود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش