با حضور رئیس سازمان صمت استان یزد؛ نخستین نشست کمیسیون تحقیق و توسعه خانه معدن استان یزد برگزار شد


عصر شنبه، بیست و نهم اردیبهشت ماه، نشست کمیسیون تحقیق و توسعه خانه معدن استان یزد با حضور کاظم صادقیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، احسان افضلی پور رئیس کمیسیون تحقیق و توسعه و عضو هیئت مدیره، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان، رئیس مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران–یزد، اساتید و چهره‌های علمی شاخص در این بخش و جمعی از فعالان حوزه تحقیق و توسعه بخشهای معدن و صنایع معدنی استان یزد در محل این تشکل تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی برگزار شد.

حاضرین دراین نشست ضمن هم اندیشی پیرامون موارد قانونی و آیین نامه‌های حوزه تحقیق و توسعه (R&D) معدن و صنایع معدنی، به بررسی ضرورت و نقشه راه کمیسیون، بررسی پیوستهای تحقیق و توسعه ای سند یزدنوین در بخش معدن و صنایع معدنی، تحلیل ظرفیتهایی موجود و نحوه تعامل با صندوق پژوهش و نوآوری، بنیادنخبگان استان، مراکز دانشگاهی، دولتی و خصوصی فعال در حوزه R&D و بهره مندی از ظرفیتهای قانونی بند حمایت از فعالیت های نوآورانه در بخش معدن پرداختند.

صادقیان در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه به زیست بوم نوآوری در بخش معدن و ارتقاء و روزآمدسازی بخش های گوناگون در این حوزه، خاطرنشان کرد: برنامه ریزان و تصمیم گیران استان در تهیه برش های استانی اسناد بالادستی در حوزه توسعه بخش معدن پذیرای نظرات کارشناسان و خبرگان هستند و دست یاری به سوی ایشان دراز کرده اند. وی افزود: سند یزد نوین در حوزه معدن نیازمند بازنگری است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش