رئیس خانه معدن استان یزد انتخاب هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد را گرامیداشت

 

به گزارش روابط عمومی خانه معدن استان یزد، حمیدرضا شرافت در پیامی انتخاب شایسته اعضای هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد و مشارکت و حضور 42 درصدی اعضای دارای حق رای این سازمان را گرامیداشت.


رئیس خانه معدن استان یزد در این پیام آورده است:

بسمه تعالی سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد به عنوان یکی از تشکل‌های تاثیرگذار و پویای حوزه معدن و صنایع معدنی استان یزد همواره منشا اقدامات سترگی در راستای ایفای تعهدات خود به اعضا و جامعه معدنی استان و پیگیری مطالبات این قشر فرهیخته را در کارنامه زرین خود داشته که تحقق این مهم، مرهون بینش و تلاش شبانه روزی اعضای محترم هیئت مدیره آن تشکل بوده است. حال اینک با استقبال و مشارکت بالای اعضای این تشکل و انتخاب شایسته اعضای محترم هشتمین دور از هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد، فصل جدیدی در پیش روی این تشکل معدنی گشوده شده که بی شک همچون گذشته موجبات تعالی جامعه معدنی استان یزد را در پی خواهد داشت. برخود لازم می دانم این انتخاب ارزشمند را به اعضای محترم هشتمین دور از هیئت مدیره و اعضای محترم آن سازمان تبریک و تهنیت گفته و ضمن عرض خداقوت به هیئت مدیره هفتم، توفیق خدمت روز افزون را برای آن عزیزان مسئلت دارم.
 

وی در ادامه این پیام تاکید کرد: در سالیان گذشته عدم همبستگی بخش ها و تشکل های مختلف معدنی کشور و ایجاد گسست فکری در تعاملات بین بخشی با دولت و سایر تشکل های اقتصادی سبب شده تا حقوق مادی و معنوی بخش معدن و صنایع معدنی کشور مورد تهاجم قرار گرفته و بسیاری از حقوق معدن داران و معدنکاران تضییع شود.
 

شرافت تصریح کرد: این مهم اما در استان یزد به عنوان دومین استان معدنی کشور به نحو دیگری رقم خورد؛ امروز ما شاهد آنیم که هم بستگی و هم افزایی خانه معدن استان، سازمان نظام مهندسی معدن استان و کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد موجبات شنیده شدن مطالبات بخش خصوصی را فراهم آورده و افزایش این تعاملات، روزهای خوبی را برای جامعه معدنی یزد به ارمغان آورده است.
 

رئیس خانه معدن استان یزد خاطرنشان کرد: امروز به همت سازمان نظام مهندسی معدن و خانه معدن استان یزد صدای بخش معدن و صنایع معدنی در تمامی جلسات تخصصی استان به گوش رسیده و مطالبات آنان طرح و عنوان گردیده است؛ چالش های معدنی این استان عنوان شده و تا حصول نتیجه پیگیری می شود. اتحاد این خانواده بزرگ در برابر قوانین و ضوابط غیرکارشناسی که سد راه توسعه همه جانبه این بخش شده، می تواند افقی دیگر و آرمانی بلند را بر روی فعالین این بخش نمایان کند.
 

شایان ذکر است سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد یک هزار و 491 نفر عضو دارد که از این تعداد 871 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.

در اين انتخابات، اعضاي هيات مديره سازمان نظام مهندسي معدن استان براي مدت سه سال، انتخاب و از بين 12 كانديدا، تعداد پنج نفر به عنوان عضو اصلي و دو نفر بعنوان عضو علي البدل معرفی شدند.
 

لازم به ذکر است در این انتخابات اعضای اصلی هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان یزد در رشته زمین شناسی امیرحسین کوهساری، در رشته معدن خداکرم غریبی و حبیب اله حاجی زاده اردکانی، در رشته نقشه برداری کریم نقدی و نفر پنجم از بالاترین رای رشته معدن و زمین شناسی سید جلال میرجلیلی انتخاب شدند. همچنین اعضای علی البدل در رشته زمین شناسی سید احمد مصطفوی و در رشته معدن محمدعلی نیکروان می باشند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش