مشاور شرکت فراگیتی اندیشان : راههای دسترسی مشکل مهم معادن است

مشاور شرکت فراگیتی اندیشان گفت : مشکل مهم و مشترک راه و معادن مسئله راه های دسترسی و معضلات مربوطه و هزینه تمام شده این بخش برای معادن است.

 

حمید باغستانی در گفت و گو با خبرنگار خانه معدن اظهار داشت: ما در زمینه راهسازی ، راهداری آب ، محیط زیست و ساختمان فعالیت داریم که در همین بخش در زمینه راهسازی و گودسازی در خدمت معادن ، راه و شهرسازی و شرکت زیرساخت و همچنین مباحث مرتبط با نقشه برداری هستیم.

وی با اشاره به همکاری با چادرملو ، پایافولاد و ایمیدرو در بحث طراحی راه و مشاوره برای ساخت راه تصریح کرد: یکی از مسائل که به درد مشترک راه و معادن تعبیر می شود مسئله راههای دسترسی و معضلات مربوطه و هزینه تمام شده آن برای معادن است که همیشه با آن درگیر هستند.

مشاور شرکت فراگیتی اندیشان افزود : خرابی جاده ها و کیفیت راهها ، خطرات موجود در بعضی نقاط استان یزد مثل یزد_طبس که اکثر معادن بزرگ در این مسیر هستند یکی از مسائلی است که در سالهای اخیر با آن درگیر بوده ایم و همچنان و با وجود پیگیری های خانه معدن و بخش مرتبط حل نشده است.

باغستانی ادامه داد : در این بخش طراحی مسیر و اجرای برعهده ماست ولی از سوی دیگر بحث مسئولیت اجتماعی می تواند زمینه ای برای مشارکت معادن در تکمیل این راهها باشد.

وی در خصوص حمایت ها از مباحث اجتماعی در بخش راه و معدن هم گفت : در این راستا در جلسات مشترکی که داشتیم خیلی جدی تر بحث شده و خواسته های اجتماعی مردم پیگیری شد ؛ استانداری هم در این خصوص حمایت می کند .

این کارشناس راه و ساختمان با تأکید بر لزوم ارتقاء کیفیت و ایمنی معادن خاطرنشان کرد : در این خصوص خانه معدن پیشگام بوده سازمان صمت ، استانداری و راهداری به صورت جدی حمایت و پیگیری کرده اند ولی امیدواریم به عنوان دومین استان معدنی در بحث محیط زیست ، تقویت منابع طبیعی و فضای سبز و نهایتا کاهش آلودگی ها بصورت جدی تر ورود شود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش