رئیس هیئت مدیره صافات انرژی یزد: فلسفه وجودی خانه معدن افزایش بهره وری میان صاحبان تکنولوژی و معادن است

رئیس هیئت مدیره صافات انرژی یزد گفت : فلسفه وجودی خانه معدن به عنوان یک تشکل بخش خصوصی ایجاد ارتباط بین صاحبان تکنولوژی و معادن با هدف افزایش بهره وری و رفع مشکلات است.

 

جمال الدین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خانه معدن با تشریح فعالیت های متنوع خود در بخش انرژی و صرفه جویی آب اظهار داشت : با توجه به اهمیت صرفه جویی انرژی و بویژه آب قطعا خانه معدن استان می تواند مثل همیشه به ما و سایر تولیدکنندگان در خصوص معرفی تکنولوژی های موجود کمک شایانی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل های خصوصی و لزوم ارتباط آنها از طریق مراکزی همچون خانه معدن تصریح کرد: همه پروژه ها باید دارای یک مؤلفه اقتصادی باشد یعنی باید برای صاحب معدن و یا صنعت صرفه اقتصادی هم داشته باشد از این رو ما پروژه های خود را با این نگاه طراحی و تولید می کنیم.

رئیس هیئت مدیره صافات انرژی یزد درباره سوابق خود گفت : 25 سال در زمینه انرژی و صنعت نیروگاهی فعالیت دارم و چند سالی هم به عنوان شهردار یزد خدمتگزار مردم بودم.

عزیزی ادامه داد: در حال حاضر به صورت تخصصی در زمینه انرژی، بهره برداری و نگهداری انرژی نیروگاهها و ساخت قطعات خاص در معادن ، فولاد و پتروشیمی ها فعالیت می کنم و یکی از فعالیت های اصلی ما ساخت یاطاقان در ابعاد مختلف است که در صنایع معدنی هم کاربرد زیادی دارد که اخیرا تغییر طرح هایی که عمر آنها را افزایش می دهد و اصطهلاک را کاهش داده نیز در دستور کار قرار داده ایم.

وی با اشاره به فعالیت در خصوص تکنولوژی های مرتبط با انرژی های نو ، خورشیدی و آب هم گفت: استفاده از انرژی های نو و نیروگاه های خورشیدی از زمینه های جدی و اصلی فعالیت این شرکت است و اخیرا تفاهم نامه همکاری در زمینه ساخت و اجرای پروژه های ZLD که آلودگی یا پسماند مایع را به صفر می رساند امضا کرده و در دستور کار داریم.

این کارشناس بخش انرژی درباره مزایای این طرح گفت: با اجرای این پروژه ها ، سایت را خشک می کنیم که چند مزیت دارد ؛ اول اینکه هزینه های مربوط به دفع و انتقال آب کاهش می یابد و دوم اینکه بخشی از آب می تواند بازچرخانی شده و در فرایند تولید استفاده شود و سوم هم اینکه باقیمانده مواد جامد پروسه هم بنا به آنالیزی که دارد می تواند بعنوان مواد اولیه در برخی صنایع دیگر استفاده شود و برای مجموعه معدنی درآمدزا هم باشد و نهایتا اینکه با توجه به اینکه یزد با کم آبی شدید مواجه است این طرح بسیار مفید خواهد بود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش