مدیر تحقیق و توسعه شرکت مادیار معدن ایساتیس : لزوم تدوین بسته های حمایتی توسط خانه معدن استان

 

مدیر تحقیق و توسعه شرکت مادیار معدن ایساتیس گفت: خانه معدن استان یزد می تواند با تدوین بسته های حمایتی به کاهش مشکلات این بخش کمک شایانی داشته باشد.

 

مسلم دهقان منشادی با بیان اینکه مادیار معدن ایساتیس از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ شهداب است، اظهار داشت: این مجموعه در زمینه پشتیبانی ماشین آلات معدنی، ساخت قطعات تراشکاری و تجهیزات حفاری از سال 1400 شرکت تاسیس شده است.

وی افزود: این شرکت با 50 پرسنل در بخشهای مختلف از جمله در جوشکاری و اهنگری فعالیت دارد به گونه ای که کارگاه تراشکاری مجهز ما با 8 نیروی تراشکار و تجهیزات و ماشین آلات، کارهای همچون برش های هواگاز پلاسما ، CNC پلاسما، خم پلاسما و ماشین آلات فلزکاری و تراشکاری با هدف پشتیبانی از دو شرکت بزرگ شهداب و آپادانا کار می کند و در واقع عمده حیطه کاری ما پشتیبانی از نیازهای فنی در حیطه معدن است.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت مادیار معدن ایساتیس درباره مشکلات بخش معدن هم گفت: عمده مشکل ما کمبود نیروی انسانی متخصص و تامین مواد اولیه و کمبود مواد اولیه که عموما هم خارجی هستند مثل ورق هایی که دانش تولیدش در ایران نیست و باید یا از بازار آزاد تهیه شود و یا وارد کنیم، می باشد.

دهقان منشادی ادامه داد: سعی کردیم در راستای حل این مشکلات، مواد جایگزین را استفاده کنیم؛ البته در بحث جبران کمبود نیروی کار هم چون معدن یک بحث تخصصی و کاربردی است نمی توان مستقیم از نیرو استفاده کرد و باید در یک بازه زمانی، آموزش داده شود و بعد از این مدت می تواند با راندمان بالا کار کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا خانه معدن و دستگاهای مرتبط با مشکلات موجود بتوانند در قالب تدوین و ارائه بسته های حمایتی به تأمین مواد اولیه و شناسایی بازارهای هدف مشخص برای صادرات و فروش مواد تولیدی معاون و صنایع مرتبط کمک کنند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش