بازدید عضو خانه معدن از بخش های مختلف نمایشگاه معدن استان یزد

عضو خانه معدن یزد در معیت رئیس خانه صنعت و معدن استان از بخش های مختلف نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته به این صنعت بازدید کرد.

 

امیرحسین حیدرزاه در این بازدیدها با مدیران عامل غرفه های مختلف دیدار و در جریان وضعیت فعالیت های هر مجموعه قرار گرفت.

عضو خانه معدن یزد در حاشیه این بازدید گفت : هشتمین نمایشگاه سراسری معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته  در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد برپا شد.

حیدرزاده افزود : این نمایشگاه با حضور ۵۸ شرکت در وسعت پنج هزار متر مربع برپا شده و استان های یزد، تهران، کرمان و آذربایجان غربی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه معدن به نمایشگاه گذاشتند.

به گفته وی ، ارائه جدیدترین دستاوردها و توانمندیهای شرکت های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه و کارگاه و سمینارهای آموزشی و برگزاری پنل های تخصصی در حوزه های انتقال تکنولوژی ماشین آلات و صنایع معدنی از برنامه های جانبی نمایشگاه یاد شده است.

این معدنکار یزدی خاطرنشان کرد : این رویداد تخصصی در راستای توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی بین تمام ذینفعان و همچنین تبیین نقاط قوت و موانع پیش روی فعالین اقتصادی بخش معدن استان  برگزار شده است.

عضو خانه معدن یزد تصریح کرد : تفاوت این دوره از نمایشگاه با سنوات قبل، حضور پررنگ خانه معدن استان و سایر سازمانها و تشکلهای تخصصی بخش معدن و ارائه مشاوره های تخصصی و آشنایی با آخرین دستاوردها و توفیقات دومین استان معدنی کشور در حوزه های اکتشافات معدنی، عناصر نادر خاکی، فناوری‌‎های معدنکاری و غیره است.

وی همچنین گفت : در پنلهای تخصصی به موضوعاتی نظیر نحوه مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری در معادن در اختیار دولت، ایجاد زنجیره ارزش عناصر نادر و راهبردی با رویکرد اقتصادی، هوشمندسازی معادن پرداخته شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش