مسئول روابط عمومی آپادانا کاوش ایرانیان: نمایشگاه معدن مسیری جدید برای توسعه بیشتر است / لزوم اعتماد به معدنکاران بومی هر منطقه

مسئول روابط عمومی آپادانا کاوش ایرانیان گفت: رویدادهایی همچون نمایشگاه معدن که با همکاری خانه معدن برگزار شده یک مسیر جدید در راه توسعه معادن برای ذینفعان که مردم هستند گشوده است.

 

جاوید عیدانی اصل در اتاق گفت و گوی خانه معدن در هشتمین نمایشگاه سراسری معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات معدنی و تجهیزات وابسته یزد گفت: متاسفانه در نظر عموم مردم هنوز معدن جا نیفتاده بخصوص در یزد و برگزاری این رویداد فرهنگی نمایشگاه‌ها کمک خواهد کرد که ضمن تغییر نگاه ها، شاهد حل برخی معضلات باشیم.

وی درباره فعالیت های این شرکت اظهار داشت: شرکت آپادانا کاوش ایرانیان یک شرکت خصوصی در استخراج سنگ آهن است که در حال حاضر در چهار پروژه بزرگ معدنی در کشور از جمله در مناطق سیرجان و یزد بصورت پیمانکار فعالیت دارد.

مسئول روابط عمومی آپادانا کاوش ایرانیان افزود: در بخش بهره‌برداری سنگ معدن با حدود ۳۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین نیمه سنگین و سبک فعالیت داریم و اخیرا در اکتشاف و توسعه و تحقیقات، فعالیت را شروع کرده و چشم انداز شرکت هلدینگ شدن و بین المللی شدن است.

عیدانی ، امتیاز مهم این شرکت را جوان بودن، بروز بودن و استفاده از تکنولوژی روز عنوان کرد و ادامه داد: مهمترین وجه تمایز ما تعهد و عمل به تعهدات اجتماعی است و مدیریت مجموعه، قبل از هر کاری به تعهدات انسانی و الزامات وجدانی و همچنین فعالیت‌های اقتصادی در راستای خدمت به مردم و آبادانی منطقه پایبند است.

وی تحولات بسیار در روستای ساغند و مهاجرت معکوس به این منطقه و تقویت خدمت رسانی به زوار علی بن موسی الرضا در این محور را نمونه بارز عمل به تعهدات اجتماعی مدیریت مجموعه این شرکت دانست و گفت: در حوزه فرهنگی ، ورزشی و بهداشتی در ساغند که در دهه گذشته به روستایی در شرف خالی شدن سکنه و ناشناخته تبدیل شده بود تحولات خوبی اتفاق افتاده که می تواند الگویی برای سایر نقاط استان و کشور باشد.

مسئول روابط عمومی آپادانا کاوش ایرانیان در بخش پایانی درباره مشکلات حوزه معدن هم گفت: مشکل اصلی با تغییر یکسری قوانین واگذاری قابل حل است و نگاه دولت صرفاً نباید سود نباشد و یک سری موارد دیگر مثل بکار گرفتن افراد بومی هم انجام شود تا مشکلات حوزه محیط زیست هم با کمک مردم منطقه کاهش یافته و حل شود.

عیدانی درباره نقش خانه معدن بیان کرد: این مجموعه می تواند زمینه انسجام و همدلی بین معدن داران و همه مجموعه های مرتبط را به عنوان یک خانواده فراهم کند و به معنای واقعی، خانه ای مطمئن برای همه باشد و از سوی دیگر با برگزاری چنین نمایشگاه هایی زمینه ارتباطات و آشنایی متولیان حوزه معدن را فراهم نماید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش