کارشناس بخش معدن: لزوم تقویت ارتباط صنعت و معدن با دانشگاه

کارشناس بخش معدن استان یزد گفت: با توجه به تنوع بخش های معدنی و لزوم بروز شدن اطلاعات تخصصی در استخراج معادن، ارتباط صنعت و معدن با دانشگاه باید تقویت شود.

مهندس امیری در اتاق گفت و گوی خانه معدن در هشتمین نمایشگاه سراسری معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات معدنی و تجهیزات وابسته یزد اظهار داشت: با وجود توسعه معدن در کشور و بویژه استان یزد برخی مشکلات را در این بخش شاهد هستیم.

وی افزود: مشکلات حوزه معدن به چند بخش تقسیم می شود که شرایط سخت اخذ مجوزهای معدنی که برای فعالیت های معدن داری محدودیت های زیادی ایجاد کرده و موجب شده تا افراد کمی وارد این عرصه شوند.

این کارشناس معدنی ادامه داد: مشکل دیگر در بحث ماشین آلات بویژه ماشین آلات اکتشافی و استخراجی است و عمده ماشین آلات فرسوده شده اند.

امیری ، کمبود متخصص را مشکل دیگر دانست و گفت: هر کانسار شرایط خاص خود را دارد که نیاز به روش و متخصص خاص خود هم دارد اما متاسفانه پرورش متخصصان به صورت موردی بوده و از سوی دیگر نیاز به بروزرسانی تکنولوژی که داریم و در این خصوص تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه ضروری است.

وی تصریح کرد : معادن می توانند با صنعت و دانشگاه ارتباط گرفته و امکانات و داده در اختیارشان قرار دهند ؛ اگر این داده ها پردازش، بررسی و تحلیل شود به نفع خودشان است و می توانند کمک بزرگی به معادن کنند .

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش