بررسی تخصصی چالش های معدنکاری در نشست هیئت مدیره خانه معدن استان یزد با حضور رئیس خانه معدن ایران

نشست ویژه هیئت مدیره خانه معدن استان یزد با حضور رئیس خانه معدن ایران و با هدف بررسی مسائل جاری معادن کشورو استان یزد برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی خانه معدن استان یزد، محمدرضا بهرامن در این نشست به تشریح مسائل جاری بخش معدن کشور پرداخت و ضمن تاکید بر نقش مهم خانه معدن در ایجاد هماهنگی و انسجام درونی بین ذی‌نفعان بخش خصوصی و استمرار آن بیان کرد: زبان مطالبه گری در پیگیری مسائل بسیار حائز اهمیت است و نمیتوان همه جا با تقابل پیش رفت.

رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه اصل مهم در این دوره، صیانت از منافع ملی و ثروت‌های عمومی کشور است و همه باید پاسخگوی آیندگان باشیم، بر لزوم گره گشایی از قوانینی که معدنکاری رو با چالش مواجه کرده، تاکید کرد.

رئیس خانه معدن ایران در ادامه این جلسه پیگیری مشکلات و چالش های معدنی استان بصورت تلفنی از تهران به بررسی فرایند برقراری ارتباط مضاعف با دستکاه های دولتی و قضایی ملی در حل چالش های اساسی معدن پرداخت.

در این جلسه رئیس خانه معدن استان یزد ضمن ارائه گزارش فعالیت این مجموعه به تبیین مزایای پیوستن به خانه معدن پرداخت و افزود: باید زمینه اعتماد و اطمینان به خانه و پیوستن اعضای جدید را فراهم کنیم تا در این دوره شاهد تقویت جایگاه این مجموعه در استان یزد باشیم.
حمیدرضا شرافت ساخت برند، افزایش اقبال عمومی جامعه معدنی استان، لزوم تقویت ارتباط با دولت و مجلس و قوه قضائیه در استان و کشور و حضور جدی در کارگروه های استانی و ملی را از مهمترین دغدغه های هیأت مدیره خانه معدن استان یزد در این دوره عنوان کرد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش