"دوره تخصصی و کاربردی حقوق معادن" با همت خانه معدن و اتاق بازرگانی یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی خانه معدن استان یزد، بیست و نهم و سی ام شهریورماه، در استقبال جامعه وکلای حوزه معادن و صنایع معدنی و فولادی استان، دوره تخصصی و کاربردی حقوق معادن توسط خانه معدن استان یزد و با همکاری و حمایت کمیسیون معدن و واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد در محل این تشکل و با تدریس اساتید برجسته و وکلای سرشناس حقوق معادن کشور برگزار شد.

 

صادق مهردوست مدیر حقوقی شرکت ملی صنایع مس ایران، محمدمسعود یوسفی مدیر دپارتمان وکالت تخصصی مرکز وکلای قوه قضاییه، نیکوگفتار مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی صنایع مس ایران، امید یاهو مدرس و مشاور مالیاتی اتحادیه معادن طی 16 ساعت دوره آموزشی به تدریس مباحث این دوره اعم از آشنایی با "تاریخچه، قوانین و مقررات معدن"، "حقوق گمرکی، تجارت خارجی، رفع تعهدات ارزی و اسناد تجاری و مقررات واردات و صادرات مواد معدنی"، "حقوق مالیاتی معادن و محاسبات مالیاتی بخش معدن" و "روابط حقوقی و قراردادی در فعالیت های معدنی" پرداختند.

 

 

شایان ذکر است به حاضرین این نشست گواهینامه معتبری اعطا خواهد شد.

 

آلبوم تصاویر :

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش