اولین نشست شورای هم خانواده صنعت، معدن وتجارت استان یزد برگزار شد

براساس ابلاغ وزارت صنعت، معدن وتجارت مبنی برتشکیل شورای هم خانواده صنعت، معدن وتجارت و بهره مندی از ظرفیت همه تشکل های مرتبط با صنعت، معدن وتجارت اولین نشست این شورا به ریاست مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان یزد وبا حضوراعضای شورا: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ،مدیر بانک صنعت و معدن ،مدیر بانک توسعه صادرات ،مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی ،رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ،رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ،رییس اتاق اصناف ،رئیس سازمان نظام مهندسی معدن و رییس خانه معدن استان در محل اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان برگزار شد.

  محمدکاظم صادقیان هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی و تعامل مناسب و منطقی میان واحدهای استانی وزارتخانه و سازمانها و شرکتهای وابسته و تابعه ، یکپارچه سازی، هماهنگی و افزایش اثربخشی اجرای سیاستها و برنامه های ابلاغی از سوی وزارت و تنظیم روابط و ارتباط مناسب و سازماندهی شده با استانداریها و سایر دستگاههای استانی ذکر کرد. مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد با بیان اینکه شورای هم خانواده در جهت ایجاد هماهنگی های لازم نقش کلیدی دارند تاکید کرد: در خدمت رسانی هرچه بهتر به واحدهای تولیدی استان بهره گیری از ظرفیت تشکل ها می تواند در تحقق شعار سال" مهار تورم ، رشد تولید " تاثیر بسزایی ایفا نماید و این مهم جز با همراهی و هماهنگی همه تشکل ها میسر نخواهد شد. در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با راهکارهای حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش