گرامیداشت مقام معلم با حضور خانه معدن استان یزد در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش

به گزارش روابط عمومی خانه معدن استان یزد، امیرحسین حیدرزاده عضو هیئت رئیسه ، محمدعلی حاجی زاده دبیر و سجاد جدیدی مدیر روابط عمومی این تشکل معدنی در همراهی با نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با حضور در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش استان، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را گرامی داشته و با اهدای شاخه گل به کادر اجرایی و آموزشی و اهدای تقدیرنامه به مدیر آموزشگاه به نمایندگی از معلمان و فرهنگیان شاغل در مجموعه، روز معلم را تبریک گفته و از مقام شامخ این قشر فرهیخته، قدردانی و تجلیل نمودند.
آشنایی با پتانسیل ها و زیرساخت های این مجموعه های آموزشی و فنی، بررسی چالش ها و راهکار توسعه علمی و فنی این مراکز و همفکری پیرامون نحوه مشارکت خانه معدن استان یزد با هنرستان های استان در راستای پرورش نیروی متخصص و حضور موثر معادن و صنایع معدنی استان در مراکز آموزشی طبق ضوابط و قوانین مربوطه، بخشی از موارد مطروحه در جریان بازدید هیئت مدیره خانع معدن استان یزد از چهار مجموعه آموزشی و فنی استان در هفته گرامیداشت مقام معلم بود.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش