آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی استان یزد

در راستای اجراي قانون معادن و فصل چهارم آیین نامه اجرایی آن و با رعايت قوانين و مقررات، آئين نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي معدني و ساير قوانين و مقررات عمومي كشور، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد در نظر دارد عملیات اکتشاف و بهره برداری تعدادی از معادن فاقد بهره بردار ، گواهینامه های کشف ابطالی و محدوده های اکتشافی  را  به متقاضیان واجد شرایط بر اساس مشخصات مندرج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس  setadiran.ir با شماره های ۵۰۰۱۰۰۳۴۳۴۰۰۰۰۰1  ( محدوده های اکتشافی) و ۵۰۰۱۰۰۳۴۳۴۰۰۰۰۰۲  (معادن بهره برداری) واگذار نماید.

متقاضيان شرکت در مزایده می توانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت اسناد مزایده و لیست موضوع آن از روز شنبه مورخ 14/8/1401 لغايت پنجشنبه مورخ 9/9/1401 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 29/8/ 1401 ، جهت شرکت در مزایده اقدام و پس از تکمیل ، حداکثر تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 9/9/1401 مراحل شرکت درمزایده ، ثبت کلیه مدارک مورد نیاز و در نهایت پیشنهاد قیمت در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) را پیگیری نمایند.

  1. متقاضیان می توانند جهت مشاهده وضعیت محدوده ها به سامانه کاداستر معادن به آدرس : https://cadastre.mimt.gov.ir  مراجعه نمایند.
  2. در صورت عدم دریافت اسناد و مدارک تا ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 29/8/1401 توسط متقاضی از سامانه ستاد ، امکان انجام ادامه سایر مراحل در مهلت مقرر میسر نمی باشد.
  3. پاکت های کاغذی و الکترونیکی ودیعه راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 12/9/1401 در کمیسیون مزایده باز و در صورت تأیید تضمین ارائه شده ، پاکتهای اسناد مزایده در همان جلسه  بازگشایی خواهد شد.
  4. پاکت الکترونیکی پیشنهاد قیمت برای آن دسته از متقاضیانی که پاکت ودیعه (کاغذی و الکترونیکی) و اسناد مزایده (الکترونیکی) آنها مورد پذیرش واقع گردیده است ، رأس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 21/9/1401 در جلسه کمیسیون مزایده بازگشایی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. حضور مزایده گرانی که توان فنی و مالی آنها مورد تأیید کارگروه فنی قرار گرفته با ارائه کارت شناسایی معتبر در این جلسه بلامانع می باشد.
  1. رعايت آیين‌نامه‌هاي مربوط به معاملات دولتي و همچنين قانون معادن و آیين نامه اجرايي آن مصوب 1392 و ساير دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي مرتبط با مزایده براي شركت كنندگان در مزايده الزامي مي‌باشد.
  1. به استناد تبصره یک ماده 72 آئین نامه اجرایی قانون معادن ، هزینه انتشار آگهی های مزایده در روزنامه های کثیرالانتشار و محلی بعهده برنده و یا برندگان مزایده می باشد.
  1. شركت كنندگان در مزايده موظف هستند نسبت به ارائه ضمانت نامه بانکی و یا فیش واریز نقدی به شماره شبا 530100004072053107835575 IR با شناسه واریز (912407205310783557500000000000) اقدام نماید .

توجه : ضرورت دارد کلیه اسناد به نام شرکت کننده در مزایده و همچنین ضمانتنامه بانکی در وجه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد به شناسه ملی 14003142327 و کد اقتصادی 411388894176 با اعتبار حداقل شش ماه و قابل تمدید صادر گردد.

  1. اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی شرکت در مزایده می بایست در سامانه کاداستر معادن ثبت نام و نسبت به درخواست ارزیابی صلاحیت (توان) فنی و مالی اقدام و با ارائه مدارک به صنعت معدن و تجارت استان جهت اخذ گواهی مذکور اقدام و به همراه با سایر مدارک مورد نیاز شرکت در مزایده در مهلت مقرر در سامانه ستاد ایران بارگذاری نمایند . ضمناً گواهینامه صلاحیت فنی و مالی ارائه شده توسط شرکت کنندگان بایستی تا یک ماه پس از تاریخ مقرر برای بازگشایی پاکت (ب) اعتبار داشته باشد.
  1. متقاضیان می بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تهیه گواهی امضاء الکترونیکی (توکن) از دفاتر پیشخوان دولت اقدام و در مزایده شرکت نمایند.
  2. متقاضیان جهت کسب اطلاعات در خصوص سامانه یاد شده می توانند با شماره 02141934 پشتیبانی سامانه ستاد تماس حاصل نمایند.

تذکر: کلیه امور مزایده به روش الکترونیکی در سامانه ستاد  انجام  می گردد و متقاضیان ملزم به تکمیل مراحل و بارگذاری کلیه مدارک فوق در سامانه ستاد و همچنین ارائه فقط اصل تضمین شرکت در مزایده (ضمانتنامه یا فیش نقدی یا رسید درگاه الکترونیکی) به صورت کاغذی در پاکت دربسته و چسب و مهر (امضا) شده (پاکت ودیعه) به دبیرخانه محرمانه (حراست)سازمان حداکثر تا ساعت 13 روز چهار شنبه مورخ 9/9/1401 می باشند. درج نام شرکت کننده ، کد کاداستر محدوده مورد نظر و شماره مورد اجاره  بر روی پاکت کاغذی ودیعه الزامی است و متقاضیان ملزم به تکمیل کل فرآیند در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت ودیعه به دبیرخانه این سازمان فقط تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 9/9/1401 می باشند. لذا متقاضیان بایستی به گونه ای برنامه ریزی نمایند که هر دو فرآیند الکترونیکی و کاغذی تا ساعت 13روز چهارشنبه به اتمام رسیده باشد.هرگونه تغییر در فرایند مزایده و یا ارسال مدارک در سامانه ستاد ایران و سایت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اطلاع رسانی می گردد.

 

آگهی مزایده معادن و محدوده های اکتشافی آبان 1401 یزد.pdf

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش