معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت یزد مراحل ثبت محدوده معدنی را تشریح کرد

معاون امورمعادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد در خصوص مراحل ثبت محدوده معدنی گفت: متقاضیان حقیقی و حقوقی ثبت محدوده معدنی ابتدا باید با مراجعه به سامانه ثبت و صدور مجوزهای معدنی ( کاداستر معادن) به آدرس الکترونیکی https://cadastre.mimt.gov.ir/default.aspx ثبت نام نموده و پس از تعریف یک نام کاربری و رمز عبور و بارگذاری مدارک هویتی و مورد نیاز یک حساب کاربری به نام خود تشکیل بدهند.

 

علی گل آقایی افزود: در مرحله بعد شخص متقاضی و برای شرکت ها شخص مدیرعامل باید با در دست داشتن مدارک هویتی جهت احراز هویت و فعالسازی حساب ایجاد شده به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مربوطه مراجعه نماید.

وی افزود: پس از فعالسازی حساب کاربری، متقاضی می بایست از طریق حساب کاربری خود درخواست ارزیابی صلاحیت فنی و مالی داده و مدارک شامل امتیاز که از دو قسمت مدارک مالی و مدارک فنی و تجربی تشکیل شده است را در سامانه بارگذاری کند و با در دست داشتن مدارک اظهار شده به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مربوطه جهت صدور گواهی صلاحیت فنی و مالی مراجعه کند.

معاون امورمعادن و صنایع معدنی ادامه داد: پس از صدور و تایید گواهی صلاحیت فنی و مالی، متقاضی با توجه به امتیاز کسب کرده می تواند از طریق حساب کاربری خود از قسمت ثبت محدوده اقدام به وارد کردن نقاط جی پی اس و نهایتا ثبت محدوده بلامعارض نماید.

راهنمای ویدیویی:

 

1. آموزش ورود به کاداستر

 

 

2. بازیابی رمز عبور کاداستر

 

 

3. تغییر رمز عبور کاداستر

 

 

4. ویرایش اطلاعات کاداستر

 

 

5. آموزش نقشه کاداستر

 

 

6. آموزش نقشه کاداستر (قسمت دوم)

 

 

 

7. آموزش وارد کردن مختصات در کاداستر

 

 

 

8. آموزش تمدید پروانه بهره برداری معدن

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش