پرداخت الکترونیکی حقوق دولتی قطعی و علی الحساب

 

در راستای اجرای ماده 94 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه، مفاد ماده 37 قانون محاسبات عمومی و همچنین بخشنامه 55/124031 مورخ 1394/07/04 معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور به اطلاع می رساند از مورخ 1402/04/29متقاضیان می بایست مبالغ پرداختی بابت ردیف درآمدی 130408 با عنوان درآمد حاصل از بهره برداری مالکانه و حقوق دولتی و بابت ردیف درآمدی 150122 با عنوان در آمد حاصل از خسارت ناشی از اکتشاف و بهره برداری از معادن( 12 درصد اصل حقوق دولتی ) را به صورت برخط در سامانه کاداستر معدن در صفحه کاربری خود به حساب خزانه بانک مرکزی واریز نمایند.

 

نکات قابل توجه:

1. ثبت درخواست تقسيط حقوق دولتي صرفا براي آخرين سال مالي امکان پذير مي باشد.

2.مهلت ثبت درخواست اعتراض از سوي بهره برداران به حقوق دولتي ابلاغي 15 روز مي باشد و پس از آن اعتراضي پذيرفته نخواهد شد.

3. درگاه پرداخت حقوق دولتي و %12 منابع طبيعي به صورت مجزا تعريف شده است و پرداخت مبالغ مربوطه به صورت جداگانه و از درگاه مربوطه مي باشد.

4. با توجه به ايجاد درگاه پرداخت الکترونيکي در سامانه کاداستر معدن ، از 1402/04/29 هيچ گونه فيش پرداختي خارج از سامانه قابل قبول نخواهد بود.

(فيش هاي پرداختي تا تاريخ 1402/04/29 در سامانه قابل بارگذاري مي باشد)

توجه : درگاه پرداخت براي آخرين ابلاغ حقوق دولتي قطعي و ابلاغ حقوق دولتي علي الحساب به صورت جداگانه باز مي شود و در صورت پرداخت مبلغ قطعي ، مبلغ علي الحساب به روز مي گردد .

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش