سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت: ضرايب حقوق دولتی، خردادماه اعلام می‌شود

سرپرست دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صمت در خصوص اقدامات انجام شده در بحث فعال‌سازی معادن افزود: معادن غیرفعالی که بهره‌بردار دارند، امسال عارضه‌یابی می‌شوند و در تلاش هستیم مواردی از جمله تامین ماشین‌آلات، معارضان و بحث کمیته تعامل را حل کنیم.

به گزارش آيروپكس مهدی حميدی گفت: معادن فاقد بهره‌بردار که در اختیار وزارت صمت است‌، سال گذشته در دو نوبت به مزایده گذاشته شد و اکنون در مرحله بازگشایی پاکت‌هاست.

به گفته سرپرست دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صمت تا پایان تابستان ۱۴۰۲ همه ۱۲ هزار معدن در اختیار وزارت صمت، ازطریق مزایده عمومی به متقاضیان واگذار می‌شود.

سرپرست دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین درخصوص اعلام ضرایب حقوق دولتی در سال ۱۴۰۲ نیز اعلام کرد: امسال حقوق قطعی ۱۴۰۱ را داریم که براساس رای شورای عالی معادن، همان ضرایب ۱۴۰۱ محاسبه می‌شود و این شورا تصمیم دارد، خردادماه موضوع ضرایب حقوق دولتی در سال ۱۴۰۲ را اعلام کند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش