درخواست سوریه از روسیه و ایران برای سرمایه‌گذاری در معادن این کشور

فراس قدور وزیر نفت و منابع معدنی سوریه با بیان اینکه منابع معدنی جدیدی در این کشور کشف شده است، گفت که کشورهای برادر و هم‌پیمان مانند ایران و روسیه می‌توانند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند. ۹ فرصت سرمایه‌گذاری از سوی هیات سرمایه‌گذاری سوریه مطرح شده است

وی ادامه داد: ما درحال گسترش پروژه ها و صنایع جدید هستیم و تلاش برای تسهیل سرمایه گذاری در زمینه منابع زیرزمینی به ویژه منابع معدنی که بخش زیادی از آن در مناطق دور افتاده قرار دارد، در حال انجام است.

وزیر نفت و منابع معدنی سوریه اضافه کرد: تحریم های آمریکا که هنگام زلزله اخیر به طور موقت از سوریه برداشته شد، فقط مربوط به کمک رسانی و امور بشردوستانه است و بخش نفت ‌منابع معدنی را شامل نمی شود.

وی گفت: علیرغم تحریم ها، تماس هایی با کشورهای عربی و کشورهای دوست در زمینه پروژه ها و سرمایه گذاری ها در این زمینه در حال انجام و بررسی است.

اخیرا وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه در جلسه مقدماتی شورای اقتصادی و اجتماعی اجلاس جده از کشورهای اتحادیه عرب خواست با توجه به وجود فرصت‌های امیدوار کننده و قوانین جدید جذب سرمایه‌گذاری در سوریه مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: سوریه آماده است تا راه‌های توسعه مشترک دوجانبه و چندجانبه را به گونه‌ای که به نفع ما باشد، مورد بحث و بررسی قرار دهد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش